Change background image

Львовский электробус концерн Електрон

Тема в разделе "Европейские автомобили", создана пользователем GSM, 30 янв 2016.

  1. TopicStarter Overlay

    GSM Прославленный Почетный форумчанин

    Во Львове, 29 января начали производственные испытания первого украинского электробуса на улицах города
    Одного заряда хватает проехать до 200 км, максимальная скорость до 70 километров, мощность тягового двигателя - 230 кВт, 12-метровый электробус способен перевозить 100 пассажиров, предварительная стоимость 9 миллионов гривен.
      • Вартість електробуса «Електрон» моделі Е19101 – 9 млн грн.
      • Повністю низькопідлоговий.
      • Його довжина – 12 метрів.
      • Розрахований для перевезення до 100 пасажирів.
      • Розвиває швидкість до 70 км/год.
      • Кузов електробуса виконаний з нержавіючої сталі.
      • За день може проїжджати без підзарядки 200 км.
      • Львівський електробус обладнаний для людей з особливими потребами спеціальними пандусами, ременями безпеки.
      • Рідинна система опалення (включаючи автономний обігрівач) та кондиціонери забезпечують оптимальний мікроклімат в салоні в будь-яку погоду.
      • В якості приводу використовується ведучий міст із вбудованим тяговим електродвигуном. Потужність тягового двигуна електробуса – 230 кВт.
      • Бортовий зарядний пристрій забезпечує зарядку батареї від мережі 380 В.
      • Тяговий інвертор працює в режимі векторного керування електродвигуном, що дозволяє добитися високої точності й оперативності регулювання швидкості і моменту на валу двигуна, а також забезпечує високий ККД за рахунок мінімізації втрат на нагрівання та перемагнічування.
      • Характеристики батарей дозволяють здійснювати швидку зарядку високим струмом (за 15-20 хвилин до 70% загальної ємності батарей).
      • Споживання електроенергії електробуса на день в 10 разів дешевше від споживання пального звичайного міського автобуса.
      • Акумулятори електробуса безпечні в експлуатації і мають великий ресурс (від 5000 до 8000 циклів «заряд-розряд» залежно від умов експлуатації й обслуговування).
      • Додатково може бути встановлений пантограф для зарядки батареї електробуса від тролейбусної контактної мережі.
      • В електробусі застосовано гальмівну систему EBS (двоконтурна – ABS, ASR), а також стоянкове і світлофорне гальма.
      • Пневматична підвіска електробуса має функцію «кнілінг» – зниження кліренсу електробуса для зручності посадки пасажирів.
      • Система управління високовольтними та низьковольтними ланцюгами здійснюється за допомогою CAN-шини.
      • Безперервний контроль за параметрами джерел живлення здійснює система контролю й обслуговування батареї BMS (Battery Management System).
      • На дисплеї водія відображається повна інформація про режими роботи всіх вузлів і стан окремих компонентів.
     
  2.  

  3. Patriot Оракул

  4. Михайло Генерал-ефрейтор Почетный форумчанин

    Это отнюдь не чудо техники. Сам "планер" давно делали. Двигатель обычный. Вопрос в АКБ, но её надо брать за бугром, потому цена будет ломовая и вопрос окупаемости стоит очень непонятно. Сколько часов будет идти зарядка? 200 км по городу, Это 5-6 раз по маршруту пробежать. (По московским меркам) 5- 6 часов работы, а должен 12 работать.
     
    Almonach нравится это.
  5. ossian Пророк

    Уже сколько лет в Севастополе стоит на берегу пришпилинная к стенке гордость УкропПодподФлота. Причина: скоммуниздили аккумулятор. Теперь ясно куда.
     
  6. Из Донбасса Старожил

    Первый в снг электробас

    [​IMG]
     

Поделиться этой страницей